Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας

Οι Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας παρουσιάζουν την Ναταλία Γεράκη, τον Αλέξη Καραϊσκάκη – Νάστο και την Λευκή Καρποδίνη ως λ-ensemble in trio σε μία συναυλία με συνθέσεις
για φλάουτο, βιολοντσέλο και πιάνο.

Οι Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας παρουσιάζουν τρεις χαρισματικούς μουσικούς σε μία συναυλία, κατά την οποία τα φυσικά φαινόμενα και ό,τι βρίσκεται πέραν της ανθρώπινης κατανόησης μεταμορφώνονται σε ήχους! Την Παρασκευή 30 Ιουλίου, στο Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας, η Ναταλία Γεράκη, ο Αλέξης Καραϊσκάκης-Νάστος και η Λευκή Καρποδίνη, μέλη του λ-ensemble μας παρουσιάζουν το πρόγραμμα Meta-Φysics vol. ΙI.


META-ΦYSICS vol. II
Η ανθρωπότητα έχει υπάρξει μάρτυρας κοσμολογικών φαινομένων από την απαρχή της στη Γη. Τα Φυσικά φαινόμενα – εν πολλοίς εκτός του ελέγχου του ανθρώπου – και τα ανεξήγητα Μεταφυσικά φαινόμενα εξελίσσονται ατέρμονα και αντικατοπτρίζουν τη «σοφία του σύμπαντος». Η σειρά MetaΦysics συνίσταται από προγράμματα, ερμηνευμένα κάθε φορά από διαφορετικό σχηματισμό των μελών του λensemble. Περιλαμβάνουν συνθέσεις εμπνευσμένες από φαινόμενα όπως: ηλιαχτίδες, βροχοπτώσεις, κρυστάλλους χιονιού, ήχους του δάσους, ήχους θηλαστικών, ιστορίες φαντασμάτων, καλέσματα ψυχών, βήματα δαιμόνων, μάγια και ξόρκια, όνειρα. Πρόκειται για μια περιδιάβαση στο σύμπαν, που μεταφράζεται σε ήχους που αντλούν από τη μουσική του 20ου και 21ου αιώνα. Το πρόγραμμα Meta-Φysics vol. ΙI περιλαμβάνει συνθέσεις για φλάουτο, βιολοντσέλο και πιάνο.

Παρασκευή, 30.07.2021, 21:00, Αμφιθέατρο Κάστρου Καλαμάτας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Leoš Janáček (1854 – 1928), Pohádka: Η ιστορία του τσάρου Berendyey (παραμύθι) JW 7/5 για βιολοντσέλο και πιάνο, 1923

  1. Con moto-Andante
  2. Con moto-Adagio
  3. Allegro

Xingzimin Pan (1986), Kaidan (ιστορία φαντασμάτων) Op.13 για φλάουτο και πιάνο, 2013 (Α’ πανελλήνια εκτέλεση)
Andrea Tarrodi (1981), Κρυσταλλίτες για σόλο πιάνο, 2012 (Α’ πανελλήνια εκτέλεση)
Μηνάς Μπορμπουδάκης (1974), Τρεις Διαλογισμοί για μελωδικό όργανο και πιάνο, 1998 (Α’ παγκόσμια εκτέλεση στην εκδοχή για βιολοντσέλο και πιάνο)

  1. Lento
  2. Liberamente-quasi improvisando
  3. Largo-molto intensivo

George Crumb (1929), Vox Balaenae (φωνή της φάλαινας) για τρεις μασκοφόρους μουσικούς για φλάουτο, τσέλο και πιάνο, 1971

  1. Vocalise (…for the beginning of time)
  2. Variations on Sea-Time:

     Sea Theme – Adagio; solemn, with calm majesty
     Var. I Archeozoic; timeless, inchoate
     Var. II Proterozoic; darkly mysterious
     Var. III Paleozoic; flowing
     Var. IV Mesozoic; exultantly!
     Var. V Cenozoic; dramatic; with a sense of imminent destiny

  1. Sea-Nocturne (…for the end of time) – Adagio; serene, pure, transfigure

Το φεστιβάλ ιδρύθηκε από τη βιολοντσελίστα Indira Rahmatulla, η οποία έχει αναλάβει την Καλλιτεχνική Διεύθυνση, τον συνθέτη και Καλλιτεχνικό Διευθυντή του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας, Στάθη Γυφτάκη, και τον βιολοντσελίστα Δημήτρη Λάμπο. Διοργανώνεται από την Κοινωφελή Επιχείρηση ΦΑΡΙΣ του Δήμου Καλαμάτας και το Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και τελεί υπό τη χορηγία και αιγίδα του ΥΠΠΟΑ. Μέγας Χορηγός του Φεστιβάλ είναι το Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια. Το Φεστιβάλ στηρίζεται, επίσης, από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Διάθεση περιορισμένων δελτίων εισόδου καθημερινά από τις 24 Ιουλίου 2021.

10:00-12:00 18:00-20:00

Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και Πεζόδρομος Αριστομένους

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
1. Για την ομαλή και ασφαλή είσοδο στον χώρο είναι απαραίτητη η έγκαιρη προσέλευση του κοινού 45 λεπτά πριν την έναρξη της κάθε παράστασης.
2. Είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας από κάθε θεατή, κατά την είσοδο, την έξοδο και καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης.
3. Κατά τη διέλευσή τους προς και από τους χώρους των παραστάσεων, οι θεατές θα πρέπει να τηρούν αποστάσεις τουλάχιστον 1,5 μέτρου ακολουθώντας τις οδηγίες του προσωπικού και τις σχετικές σημάνσεις, προκειμένου να μην δημιουργείται συνωστισμός, ενώ δεν επιτρέπεται η παραμονή στους κοινόχρηστους χώρους.
4. Δεν προβλέπεται διάλειμμα.
5. Υπάρχει υποχρεωτική ταξιθεσία για την τοποθέτηση των θεατών στις θέσεις τους.
6. Δεν επιτρέπεται η μετακίνηση των θεατών σε θέσεις διαφορετικές από αυτές που αναγράφονται στο εισιτήριό τους ή υποδεικνύονται από τους ταξιθέτες.
7. Με το πέρας της παράστασης η αποχώρηση γίνεται σταδιακά από τον χώρο υπό τις οδηγίες των ταξιθετών.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ

Άφησε ένα σχόλιο